Volkswagen Golf GTE 1.4 EHYBRID 245PK - 19 INCH - TOPSPORTSTOELEN - STOELVERW.
€ 28.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VW-GG-T1 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VW-GG-T1 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Temminghoff |
Contactpersoon | Rino Temminghoff |
Adres | Bouwstraat 1 |
Postcode | 7483 PE |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5724121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.temminghoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
WHATSAPP ONS OP 053-5724121. AANGEBODEN TEGEN DE SCHERPSTE VASTE PRIJS INCL. BTW en FABRIEKSGARANTIE OP DE ACCUBATTERIJ, DE KORTING IS ER AL AF ;-). Zeer nette Golf GTE 1.4 E-Hybrid 245PK . O.a. voorzien van keyless start - Topsportstoelen voor - stoelverwarming - multifunctioneel lederen verwarmbaar sportstuur - audio navigatiesysteem Discover Media Streaming en internet - 7 luidsprekers (voor en achter) verkeerstekenherkenning - lane assist - rijprofielselectie - App Connect incl. App Connect Wireless (Apple Carplay / Android Auto) - DAB radio - automatische airconditioning 3 zones incl. achterbankbediening - chromepakket: inleg lichtschakelaar - zwarte hemelbekleding - frontcamera voorruit (multifunctie camera voorruit) - remzadels rood gespoten - pdc voor en achter - progressive besturing - led lichtlijst tussen koplamp en portiergrepenkommen buiten verlicht - koplampen led plus - led dagrijlicht - led achterlichten - ambienteverlichting (30 kleuren) - 19 inch lichtmetalen velgen.
OPTIONEEL 380,- INCL. BTW VOOR GEACTIVEERDE ORIGINELE ADAPTIEVE CRUISE CONTROL. OPTIONEEL AFLEVERINGSPAKKET TEGEN MEERPRIJS ?695,- VOOR 12 MAANDEN (CAR-)GARANTIE - 12 MAANDEN 24/7 MOBILITEITSSERVICE en een AFLEVERINGSBEURT AFHANKELIJK VAN MERK - TYPE - LEEFTIJD en KILOMETERSTAND (vraag onze gastheren naar de prijzen en voorwaarden). UW SPECIALIST in AUDI - VW - BMW - MINI - MERCEDES BENZ. Autobedrijf Temminghoff Bouwstraat 1 7483PE HAAKSBERGEN. Ons tel.nr.: 053-5724121 (OOK VOOR WHATSAPP!) . Informatie onder voorbehoud van vergissingen en tussentijdse verkoop.
Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Technische info
- Hybride 180 kW Plug-in (Motor 1,4 L - 110 kW TSI)
- Carrosserie: 5-deurs
- Transmissie 6 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie DSG
Kleur
(A1) 0Q - Pure White
(A2) 0Q - Pure White
(L1) LC9A -
(I1) UP - Soul Black-Blue/Soul Black/Black/Soul Black
(PF) - Soul Black-Blue
(PM) N2T - Bekleding, stof 'Scale Paper'
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.