Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI/DSG 150PK R-Line, ACC, Camera, Trekhaak, Stuurverw.

€ 32.900,-

Bouwjaar 29-03-2022
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 10.864 km
Deuren 5
Kenteken S-846-VZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI/DSG 150PK R-Line, ACC, Camera, Trekhaak, Stuurverw.


€ 32.900,-

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2022
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 10.864 km
Deuren 5
Kenteken S-846-VZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gerard Bril
Contactpersoon Gerard Bril
Adres Van der Pijlweg 10
Postcode 7691 CK
Plaats Bergentheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 231143 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-gerardbril.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2021 - dec 2022

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.325 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

zeer mooie en nette Golf R-line, met Adaptieve cruise controle, camera, Led verlichting. zwenkbare trekhaak.
en met een super kilometerstand!!. voor een bezichting even een afspraak maken want we rijden zelf met de auto.

Voor je gezin, je werk of gewoon lekker voor jezelf: een onvervalste Volkswagen. Das Auto. Als je instapt, waan je je in een cockpit. En ook van buiten mag deze Volkswagen Golf Variant met R-Line styling absoluut gezien worden! Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Het digitale dashboard geeft een nauwkeurig en makkelijk overzicht van alle belangrijke functies. Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Ook full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen en DAB ontvangst zijn aan boord.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie