Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150PK R-LINE SPORT LED/HARMAN-KARDON/18/NL-AUTO/VOL OPT
€ 27.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 154.972 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-337-TV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150PK R-LINE SPORT LED/HARMAN-KARDON/18/NL-AUTO/VOL OPT
€ 27.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 154.972 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-337-TV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gert van Keulen |
Contactpersoon | Gert van Keulen |
Adres | Traasterdijk 1 |
Postcode | 7437 RZ |
Plaats | Bathmen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 540719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gertvankeulen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer gave en sportieve Volkswagen Golf 8 R-LINE 1.5 e-TSI 150 pk DSG Automaat uit 2021 Zeer mooie uitstraling door de kleur Moonstone Grey! Voorzien van o.a: Airco-Climatecontrol, R-Line Sportstoelen met Alcantara/Leder bekleding, Grootbeeld Multimediasyteem met Navigatie, Bluetooth en Apple Carplay/ Android Auto, Draadloze telefoonlader, Harman/Kardon Audiosysteem, Virtual Cockpit, ACC Adaptive Cruisecontol, LED Koplampen en verlichtingspakket, Keyless EntryenStart, 18" Lichtmetalen Velgen, Sportonderstel, Donkere Hemel, Parkeersensoren voorenachter, Getint Glas etc.. Volledig VW Dealeronderhouden, Alle Boekjes, Onderhoudshistorie en 2 sleutels compleet aanwezig! Originele NL-Geleverde auto, Afkomstig van de 1e Eigenaar. Deze auto is door ons al Rijklaar gemaakt, en kan dus direct worden afgeleverd!
Onze prijzen zijn altijd VOLLEDIG RIJKLAAR met de zekerheid van:
ï€ 3/4 Afgeleverd met onderhoudsbeurt* volgens fabrieksvoorschrift,
ï€ 3/4 BOVAG 40-puntencheck,
ï€ 3/4 Nieuwe APK (indien van toepassing),
ï€ 3/4 Aircoservice,
ï€ 3/4 Kilometerstandgarantie,
ï€ 3/4 Gereinigd en gepoetst tot showroomstaat,
ï€ 3/4 Inruil mogelijk,
ï€ 3/4 12 MAANDEN volledige BOVAG-garantie.
*Onderhoudsbeurt volgens schema incl. alle hieruit voorkomende kosten, b.v. vervanging van de distributieriem (indien binnen 1 jaar noodzakelijk), nieuwe banden, remmen, accu, enz. Kilometerstandgarantie en Gratis vervangend vervoer tijdens garantieperiode.
Wij adverteren met -volledig rijklaar- prijzen! U weet dus direct waar u aan toe bent. Dus geen verrassingen achteraf! Geen bijkomende kosten voor rijklaar maken!
Autobedrijf Gert van Keulen is officieel Hella Service Dealer en 100% Onderhouden-Expert dealer. Wij verzorgen graag het complete onderhoud van uw privé en zakelijke auto. Wij zijn BOVAG-lid en specialist in alle merken. Tevens Lease Service Partner. Meer informatie? Kijk op www.gertvankeulen.nl - Graag tot ziens in onze showroom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.