Volkswagen Golf 1.4-16V Trendline
€ 1.550,-
Bouwjaar | 02-01-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.185 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-GK-ZJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.185 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-GK-ZJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DJ Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Seizoenweg 12 |
Postcode | 7532 SL |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41655383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhenc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4257 x 1735 x 1457 cm
Wielbasis: 250 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Nette auto. Alleen motor lamp brand vanwege lambda sensor. Motor is voor de rest goed
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is mogelijk.
Scherp geprijsde occasions, dat is waar wij voor staan. Bij ons kunt u terecht voor alle merken occasions. Ook voor de verkoop van uw huidige auto bent u bij ons aan het juiste adres. Al onze occasions zijn meestal rijklaar en zijn voorzien van een apk of nieuwe apk en kunnen direct tenaamgesteld worden. Ook zijn er diverse afleverpakketten beschikbaar.
Nationale Autopas
Stichting Nationale Auto Pas (NAP) bestrijdt en voorkomt fraude met kilometertellers. Het bekendste hulpmiddel is het NAP certificaat, beter bekend als de Nationale Auto Pas. Op het NAP certificaat staan de geregistreerde tellerstanden van een auto met de daarbij horende data van registratie. Aan de opbouw van deze historie is te zien of de huidige tellerstand van een auto logisch verklaarbaar is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.