Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion - Bomvol - Pano|ACC|Lane assist|Camera|Navi|Sportstuur|Carplay|Keyless|19

€ 28.950,-

Bouwjaar 06-04-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.772 km
Deuren 5
Kenteken R-420-DK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion - Bomvol - Pano|ACC|Lane assist|Camera|Navi|Sportstuur|Carplay|Keyless|19


€ 28.950,-

Algemeen

Bouwjaar 06-04-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.772 km
Deuren 5
Kenteken R-420-DK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Slager
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksparallelweg 29
Postcode 7951 KA
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 461965 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.slagerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.010 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Volkswagen GOLF 2.0 TSI R 4Motion, voorzien van o.a.: elektrisch panoramadak, adaptive cruise control, lane assist, accident avoidance system, drive select, multifunctioneel sportstuur, carplay, keyless entry en go, achteruitrijcamera, park pilot, 19" lichtmetalen velgen, remschijven en remblokken van Brembo, lederen bekleding, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, stoelverwarming, fullmap navigatiesysteem, spraakbediening, bi-xenon met koplampreiniging, parkeersensoren voor en achter, bochtverlichting, sportonderstel, Led achterlichten, Led dagrijverlichting, buitenspiegels elektrisch verstelbaar en inklapbaar, onderhoudsboekjes ingevuld aanwezig.

Er wordt nog met de auto gereden dus een bezichtiging of proefrit alleen op afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie