Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion - Bomvol - Pano|ACC|Lane assist|Camera|Navi|Sportstuur|Carplay|Keyless|19
€ 28.950,-
Bouwjaar | 06-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.772 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-420-DK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion - Bomvol - Pano|ACC|Lane assist|Camera|Navi|Sportstuur|Carplay|Keyless|19
€ 28.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.772 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-420-DK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Slager |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksparallelweg 29 |
Postcode | 7951 KA |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 461965 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.slagerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.010 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Volkswagen GOLF 2.0 TSI R 4Motion, voorzien van o.a.: elektrisch panoramadak, adaptive cruise control, lane assist, accident avoidance system, drive select, multifunctioneel sportstuur, carplay, keyless entry en go, achteruitrijcamera, park pilot, 19" lichtmetalen velgen, remschijven en remblokken van Brembo, lederen bekleding, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, stoelverwarming, fullmap navigatiesysteem, spraakbediening, bi-xenon met koplampreiniging, parkeersensoren voor en achter, bochtverlichting, sportonderstel, Led achterlichten, Led dagrijverlichting, buitenspiegels elektrisch verstelbaar en inklapbaar, onderhoudsboekjes ingevuld aanwezig.
Er wordt nog met de auto gereden dus een bezichtiging of proefrit alleen op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.