Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline 122 pk | Clima | Cruise | 18 GTI | Rijklaar | Keurige staat
€ 5.500,-
Bouwjaar | 20-05-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.974 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 30-JGR-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline 122 pk | Clima | Cruise | 18 GTI | Rijklaar | Keurige staat
€ 5.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.974 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 30-JGR-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RTL Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Louis Braillestraat 9 |
Postcode | 7442 DG |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 227010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | rtlautoservice.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Basis pakket: - 3 maand RTL Autoservice-garantie op draaiende delen van de motor en versnellingsbak - Kleine onderhoudsbeurt - Minimaal 6 maanden APK - 1/4 tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
RTL Autoservice B.V. al jaren uw partner voor mobiliteit in Twente. Aangesloten bij BOVAG én Autovakmeester. Kwaliteit gegarandeerd!
Deze origineel Nederlandse Volkswagen Golf-6 1.4 TSI 122 pk Comfortline is zowel optisch als technisch in nette staat te noemen. Het interieur is schoon, fris en er is NIET in gerookt. Voorzien van onder andere airco, cruise control, 18" originele GTI lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch pakket, zwarte GTI-hemel en nog veel meer.
De auto is voorzien van een nieuwe banden en remblokken.
Al onze auto's worden met een scherpe (internet meeneem-) prijs aangeboden. Mocht u toch een afleverpakket wensen met onderhoud én garantie dan is dit tegen een meerprijs mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
RTL Autoservice B.V. (RDW en BOVAG erkend)
Louis Braillestraat 9
7442 DG Nijverdal
T. (+31)548-227010
E. info@rtlautoservice.nl
www.rtlautoservice.nl
Openingstijden:
maandag t/m vrijdag 08.00-17.00 uur
Zaterdag 08.30-12.00 uur
Op zon- en feestdagen zijn we gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.