Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business, Navi, App connect, Pdc voor + achter, Clima

€ 13.495,- incl. BTW

Bouwjaar 27-01-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 115.383 km
Deuren 5
Kenteken NF-149-F Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business, Navi, App connect, Pdc voor + achter, Clima


€ 13.495,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 115.383 km
Deuren 5
Kenteken NF-149-F Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van den Belt Raalte BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heesweg 21
Postcode 8102 HJ
Plaats Raalte
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)572 - 362011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenbeltraalte.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business, Navi, App connect, Pdc voor + achter, Clima


- Kenteken: NF-149-F
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 17-04-2025
- Tellerstand: 115383 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: CHZ
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1180 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 456 cm
- Breedte: 180 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Sportvelgen

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatie via Apple car play / android auto
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Navigatie
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Unikleur/pastel
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning




WIJ PROBEREN ONZE AUTO'S ZO NAUWKEURIG MOGELIJK TE ADVERTEREN.
TOCH KAN HET HE

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie