Volkswagen Golf Viii 1.0 TSI 110pk Life / Navi / Adap.cruise / 17 Inch / Virtual / BOVAG garantie

€ 21.945,- incl. BTW

Bouwjaar 25-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 42.590 km
Deuren 5
Kenteken K-580-LS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Viii 1.0 TSI 110pk Life / Navi / Adap.cruise / 17 Inch / Virtual / BOVAG garantie


€ 21.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 42.590 km
Deuren 5
Kenteken K-580-LS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Groenouwe
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gorsselseweg 41
Postcode 7437 BE
Plaats Bathmen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 541620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.groenouwe.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.164 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Complete in nieuwstaat verkerende Volkswagen Golf VIII met sterke en zuinige 1.0 Tsi 110pk turbo benzine motor. O.a. voorzien van navigatie, adaptieve cruise control, automatische airco, 17 Inch GTI-GTE wielen, virtual cockpit, sportvelgen, parkeersensoren voor en achter etc. Historie bekend. Uiteraard is inruil van uw huidige auto geen probleem. Genoemde prijs is een speciale internet prijs incl BOVAG garantie. Prijs geheel rijklaar incl uitgebreide afleveringsbeurt, nieuwe APK ,gepoetst ,halve tank brandstof, nationale autopas certificaat en 12 maanden BOVAG pechhulp is €22.445,- Kijkt u op onze site voor een uitgebreide film en fotoreportage en een aanbod van +/- nog 80 occasions. Garage Groenouwe is een familie bedrijf en bestaat sinds 1977. Volg ons ook op facebook en twitter: @GarageGroenouwe.

= Bedrijfsinformatie =

Sinds 1977 een modern / merk onafhankelijk autobedrijf in Bathmen ( bij Deventer ) Verkoop van nieuwe en gebruikte auto's , verhuur van campers en trouwauto's. Wij werken met 12 vaste medewerkers, leveren aan particulieren en bedrijven, en hebben ons gespecialiseerd in de merken Volkswagen, Audi, ( VAG-groep ) Volvo, Bmw, Opel en Ford. Natuurlijk repareren en onderhouden wij in onze moderne werkplaats ook alle andere merken.
Bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto kunt u rekenen op een scherpe inruilprijs en een eerlijk, deskundig advies. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG en deelnemer aan de Nationale Auto Pas

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie