Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI 131PK HIGHLINE PANODAK/ VIRTUAL/ NAVI/ CAMERA/ MASSAGE
n.o.t.k.
Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.712 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-284-ZH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.712 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-284-ZH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Stegeman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 7 |
Postcode | 7575 AT |
Plaats | Oldenzaal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 513612 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-stegeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 211 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Schitterende, dealer onderhouden VW Golf Variant met 1.5 tsi motor en o.a. voorzien van: Automatische aircondtioning, cruise control adaptief, full map navigatie, apple/android carplay, 17 inch velgen, achteruitrij camera, multifunctioneel stuurwiel, privacy glas, virtual dashbord, massage stoel, Led verlichting voor en achter, parkeersensoren voor en achter, regen en lichtsensor, stoelverwarming, sportstoelen alcantara/stof enz..enz...
* Schitterende VW Golf geheel rijklaar en inclusief 1 jaar garantie.
Bij het ontwerpen van de Volkswagen Golf Variant stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Golf Variant is van het bouwjaar 2020, hij heeft 72712 kilometer gelopen. Deze auto is van de eerste eigenaar en die heeft goed voor zijn auto gezorgd, want de onderhoudshistorie is volledig bekend. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak lijkt het of u altijd met open dak rijdt. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Het digitale dashboard rekent mee, denkt mee en rijdt mee. Alle info overzichtelijk in beeld, overal. Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. Het hoogwaardige audio-installatiesysteem is geïntegreerd met het full map navigatiesysteem. Via bluetooth beluister je podcasts en je persoonlijke playlists. En ook de radio is helemaal van nu, met DAB+. Met achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.