Volkswagen Golf 1.0 TSi 115 pk Comfortline | Navigatie | Parkeersensoren | Climatronic
€ 16.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 73.225 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-231-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSi 115 pk Comfortline | Navigatie | Parkeersensoren | Climatronic
€ 16.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 73.225 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-231-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jan Kok |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Marsweg 61 |
Postcode | 8013 PE |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4657000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jankok.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Rijklaar (inbegrepen): Geldige APK keuring, vloeistoffencontrole, gepoetst en indien van toepassing fabrieksgarantie.
- Afleverpakket Service (€ 695 meerprijs): LongLife onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, mobiliteitsservice en 6 maanden huis-garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Rijklaar"): Das WeltAuto (6 maanden); BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
- Afleverpakket Premium (€ 995 meerprijs): LongLife onderhoudsbeurt, nieuwe APK-keuring, mobiliteitsservice en 12 maanden BOVAG-garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Rijklaar"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Volkswagen Golf in de complete Comfortline uitvoering van eerste eigenaar, dealer onderhouden en origineel Nederlands geleverd in de metallic lak 'Deep Black Pearl'.
Deze Volkswagen Golf is voorzien van de krachtige maar efficiënte 1.0 TSi 115 pk benzine turbo motor i.c.m. 6 handgeschakelde versnellingen.
Het betreft een compleet uitgevoerde Volkswagen Golf met leuke extra's als; navigatiesysteem, adaptieve cruise control, climate control, parkeersensoren rondom, in hoogte verstelbare voorstoelen, automatische dimlichten, regensensor, lichtsensor, automatische dimmende binnenspiegel, elektrisch verwarmbare/verstelbare buitenspiegels en nog veel meer leuke extra's.
Wij vertellen u graag meer over deze Volkswagen Golf in onze showroom aan de Marsweg 61 in Zwolle.
Autobedrijf Jan Kok:: Officieel SEAT-/, Volkswagen-/ en Bosch Car Service dealer in Zwolle.
= Bedrijfsinformatie =
Onze occasions worden aangeboden voor scherpe internetprijzen. Deze prijs is vast. Elke week wordt er een prijscheck gedaan op onze voorraad auto's in vergelijk met de landelijke prijzen en zo nodig passen wij de prijs direct aan. Zo betaal je nooit te veel. Inruilen van je huidige auto is geen probleem. Al onze occasions worden rijklaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.