Volkswagen Golf 1.0 TSI Life Business BTW-Auto Full-Map Navigatie, Ad. Cruise-Control, Parkeer-Assistent, Stoel-Stuurverwarming.
€ 22.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 07-07-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.672 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-967-PB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSI Life Business BTW-Auto Full-Map Navigatie, Ad. Cruise-Control, Parkeer-Assistent, Stoel-Stuurverwarming.
€ 22.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.672 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-967-PB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Een Post Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stadsweg 3 |
Postcode | 8064 PT |
Plaats | Zwartsluis |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3031875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eenpostauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.164 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Zeer mooie en stoere VW Golf ! Auto met veel opties. Nederlandse geleverde auto. Dealeronderhouden, boekjes en sleutels compleet.
= Bedrijfsinformatie =
Te koop bij Een Post Auto.nl De auto's staan geadverteerd voor een aantrekkelijke meeneemprijs. Voor extra service, zekerheid of garantie zie onze afleverpakketten op: WWW.EENPOSTAUTO.NL
Uiteraard kan u uw huidige auto altijd inruilen. App dan eventueel wat foto's met kenteken en kilometerstand naar 06 825 35 041 voor een gericht voorstel.
Wilt u de auto leasen of financieren ? Bekijk de mogelijkheden op onze website. Heeft u verder nog vragen ? Neem gerust contact op via telefoon of per email. Dagelijks bereikbaar op 038- 303 1875. Wij heten u van harte welkom !
Een Post Auto
Stadsweg 3
8064PT Zwartsluis
Telefoonnummer: 0383031875
E-mailadres: info@eenpostauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.