Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life Business Nav Lmv Vc Stoelverw.

€ 23.950,- incl. BTW

Bouwjaar 11-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 31.518 km
Deuren 5
Kenteken K-905-PV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life Business Nav Lmv Vc Stoelverw.


€ 23.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 31.518 km
Deuren 5
Kenteken K-905-PV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Neplenbroek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorseweg 33
Postcode 7478 BB
Plaats Diepenheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfneplenbroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2020 - jun 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 82 kW (111 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Specificaties
Merk Volkswagen
Model Golf
Bouwjaar 12-2020
Km. stand 31.518 Km
Kenteken K-905-PV
Motorvermogen 110 pk (81kW)
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Kleur Zwart
Emissieklasse Euro 6
Technische details
Wegenbelasting € 148,00 p/kw
Vermogen (pk) 110 pk
Vermogen (kW) 81 kW
Ledig gewicht 1202 kg
Verbr. gecombineerd 4.30
Energielabel A

Opties en Extra's
16-inchaanhanger assistentAansluiting iPodAansluiting USBABSAchterbank neerklapbaar (gelijke delen)Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)Afstandsbediening Centrale DeurvergrendelingAirbag(s)AirconditioningAirconditioning achterinAudioAudiobediening op het stuurwielBagage afdekkingBluetoothBots herkenning systeemBots waarschuwing systeemBuitenspiegels in carrosseriekleurCentrale deurvergrendelingClimate controlClimate control (analoog)Climate control (digitaal)Climate control (L/R gescheiden)Cruise controlCruise control (adaptief)DAB+DagrijverlichtingDigitaal dashboardECCEl. bedienbare ramen achterEl. bedienbare ramen voorEl. verstelbare buitenspiegelsEl. verwarmbare bestuurdersstoelEl. verwarmbare passagiersstoelfull-LED koplampenHandsfree bluetoothHoofdsteunenHoofdsteunen achterKeyless start/stopLED achterlichtenLederen stuurwielLED koplampenLichtsensorLM-velgenMetallic LakMiddenarmsteun voorMistlampenMultifunctioneel stuurNavigatie groot beeldschermParkeersensoren achterParkeersensoren voorRadioRegensensorRuitenwisser achterSchakelflipperssfeerverlichtingStart/stop systeemStuurbekrachtigingvelours bekledingVerstelbare lendesteun bestuurdersstoelVerstelbare lendesteun passagiersstoelVoetgangersveiligheidssysteemVoorstoelen in hoogte verstelbaarWiFi

= Bedrijfsinformatie =

WAAR INRUIL NATUURLIJK ALTIJD MOGELIJK IS,VAN UW AUTO,BOOT,CARAVAN,CAMPER,MOTOR,AANHANGER.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.

Wij adviseren u te BELLEN VOOR VERTREK vanwege onze hoge omloopsnelheid. Op het mome

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie