Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic, Adaptieve Cruise, El. achterklep, 2X pdc

€ 25.950,-

Bouwjaar 26-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.850 km
Deuren 5
Kenteken X-887-XT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen -

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic, Adaptieve Cruise, El. achterklep, 2X pdc


€ 25.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.850 km
Deuren 5
Kenteken X-887-XT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gerard Bril
Contactpersoon Gerard Bril
Adres Van der Pijlweg 10
Postcode 7691 CK
Plaats Bergentheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 231143 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-gerardbril.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - dec 2019

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 114 kW (155 PK)
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 185 x 171 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.600 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.205 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

zeer mooie toyota Rav 4 Hybrid, auto heeft heel veel opties. en recent onderhoud gehad. instappen en rijden.
pdc voor en achter, adaptieve cruise controle, el. achterklep enz enz.

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Toyota RAV4. Een benzinemotor en een automatische transmissie zorgen dat u met deze SUV prima vooruitkomt. In deze Toyota profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, trailer assistent, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels en getint glas.

Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem gaat met knoppen op het stuur en met spraak. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. In deze Toyota kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes zijn aan boord.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota RAV4 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Toyota bovendien hill hold functie, brake assist en banden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie