Bouwjaar | 26-03-2001 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.662 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JZ-634-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.794 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2001 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.662 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JZ-634-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.794 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vos Autotrading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wheedwarsweg 18 |
Postcode | 7471 GG |
Plaats | Goor |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 276295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vosautotrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.255 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Vos Autotrading is gevestigd in Goor Overijssel en onderdeel van Vos Autotechniek.
Wij zijn een Bosch Car Service aangesloten bedrijf, wat al vele jaren actief is in de autobranche en zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's waarbij vanzelfsprekend inruil van uw auto ook mogelijk is.
Bij Bosch Car Service Vos kunt u ook terecht voor reparaties, onderhoud en apk van alle merken.
Wij zijn BOVAG erkend en aangesloten bij stichting de nationale autopas (NAP), kortom een vertrouwd adres voor de aanschaf van uw 'nieuwe' occasion.
Geen geschikte auto gevonden in onze voorraad. Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wellicht kunnen wij uw zoektocht naar een passende auto versnellen. Neem dan contact met ons op. Zodat wij gezamenlijk kunnen bekijken wat we voor u kunnen betekenen.
Kijkt u ook eens op www.all4mx voor een duurzame e-scooter.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.