Toyota Prius 1.8 Dynamic | 7 pers. | Pano | NL Auto | Head-Up | Stoelverw. |

€ 25.950,-

Bouwjaar 23-01-2017
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.275 km
Deuren 5
Kenteken NG-038-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Dynamic | 7 pers. | Pano | NL Auto | Head-Up | Stoelverw. |


€ 25.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-01-2017
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.275 km
Deuren 5
Kenteken NG-038-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Christiaan BV
Contactpersoon Christiaan
Adres Kanaalweg 11
Postcode 8356 VS
Plaats Blokzijl
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 291322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-christiaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2015 - dec 2017

Technische informatie
Vermogen: 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 278 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.115 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Lekker veel ruimte, makkelijk in te delen en geschikt voor zakelijk rijden tot en met vakantievervoer. Da's nou echt een MPV! De auto is van het bouwjaar 2017 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De auto is uitgerust met lederen bekleding. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Het glazen panoramadak geeft ook doordeweeks een vakantiegevoel. Wat een licht en zicht! De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij deze Toyota Prius + tovert u in één simpele handeling zomaar twee stoelen erbij en heeft u een derde zitrij. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Toyota heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. De uitrusting van deze auto is met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, audiobediening op het stuur, DAB ontvangst, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Prius + is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. In deze Toyota vinden we verder een head-up display en brake assist.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie