Bouwjaar | 23-01-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.275 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NG-038-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 25.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.275 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NG-038-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Christiaan BV |
Contactpersoon | Christiaan |
Adres | Kanaalweg 11 |
Postcode | 8356 VS |
Plaats | Blokzijl |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 291322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-christiaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2015 - dec 2017
Technische informatie
Vermogen: 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.115 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Lekker veel ruimte, makkelijk in te delen en geschikt voor zakelijk rijden tot en met vakantievervoer. Da's nou echt een MPV! De auto is van het bouwjaar 2017 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De auto is uitgerust met lederen bekleding. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Het glazen panoramadak geeft ook doordeweeks een vakantiegevoel. Wat een licht en zicht! De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij deze Toyota Prius + tovert u in één simpele handeling zomaar twee stoelen erbij en heeft u een derde zitrij. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Toyota heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. De uitrusting van deze auto is met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, audiobediening op het stuur, DAB ontvangst, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Toyota Prius + is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. In deze Toyota vinden we verder een head-up display en brake assist.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.