Bouwjaar | 03-05-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 355.506 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 23-GZ-BR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 355.506 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 23-GZ-BR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A.C.K. Kampen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 21 |
Postcode | 8263 AG |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44579999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkampen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4315 x 1695 x 1475 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.325 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Betrouwbaar en betaalbaar voor iedereen!
DE HEELE MAAND ACTIE PRIJS!!!!!
€2500.00 nu voor €2249.00
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij ons (Taxaties alleen mogelijk bij bezichtiging
Bent u op zoek naar leuke betaalbare occasions en wilt u uw huidige auto inruilen dan bent u bij A.C.K Kampen bij het juiste adres.
A.C.K Kampen is een dynamisch autobedrijf waar kwaliteit en service onze reclame is! Onze kracht zit hem in flexibiliteit, klantgericht denken en het kunnen leveren van een breed assortiment occasions met alle prijsklassen.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging in onze showroom, of kom langs en maak een proefrit in één van onze occasions
Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een proefrit/bezichtiging.
U kunt ons dagelijks bereiken van 08:30u t/m 21:00u.
Wij adverteren uitsluitend met het juiste bouwjaar, kilometerstand en APK-datum. Ook fotograferen wij iedere auto vanuit iedere hoek en is het kenteken leesbaar, zo krijgt u een duidelijk beeld van de auto.
Om eventuele teleurstelling te voorkomen omdat er niemand aanwezig mocht zijn of door dat de auto al verkocht zou kunnen zijn , graag even van te voren een telefoontje .
IN EN VERKOOP VAN GEBRUIKTE AUTO`S
Directe tenaamstelling/vrijwaring ( 24/7 )
Export naar alle landen ( ook met groene kaart )
Wij hebben gemiddeld 50 occasions op voorraad!
Adres gegevens:
Energiestraat 21, 8263 AG Kampen
TEL-06-17405257
GSM-06-44 57 99 99
Whatsapp-(0031)617405257
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.