Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D-F 140KW LX 5DRS AUTOM. VAN MARGE AUTO
€ 18.950,-
Bouwjaar | 01-03-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 364.386 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.982 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 364.386 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.982 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lammertink Auto BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jutestraat 19 |
Postcode | 7461 TS |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 516376 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lammertink-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: nov 2010 - aug 2013
Modelcode: 150
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 87 liter
Acceleratie (0-100): 15,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.230 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 2.990 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 213 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
MOOIE NETTE AUTO, AUTOMAAT, AIRCO, KLIMA, EURO5, 4WD, 4X4, BOEKJES EN SLEUTELS AANWEZIG, GOED ONDERHOUDEN, MARGE PRIVAT AUTO!!
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen om u correct te informeren kan het voorkomen dat uitvoeringen anders zijn dan aangegeven. U kunt geen rechten ontlenen aan het geen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te
controleren. Schrijf- en Tekstfouten voorbehouden. Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk.
Despite the fact that we do our utmost to inform you correctly it may happen that the options can be different from what is presented on the web. All rights are reserved. There for we are pleased to invite you to check your purchase on forehand. Eventual errors in writing and / text
are reserved. Reservations made without prepayment are not possible.
Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.