Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Professional Blind Van Automaat | Grijs kenteken BTW | e auto
€ 67.999,- excl. BTW
Bouwjaar | 21-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Professional Blind Van Automaat | Grijs kenteken BTW | e auto
€ 67.999,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Wagenmaker Deventer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Solingenstraat 1 |
Postcode | 7421 ZN |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 510666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-deventer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: jul 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 87 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.115 kg
Laadvermogen: 875 kg
GVW: 2.990 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
CO2-uitstoot: 248 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
U bepaalt zelf hoe uw gekozen occasion afgeleverd wordt
Pakket A, standaard:
De geadverteerde prijs is de direct meeneem prijs, inclusief:
o tenaamstelling
o geldige APK
Pakket B, optioneel:
Voor € 599,- leveren wij de auto af, inclusief:
o tenaamstelling
o nieuwe APK
o 12 maanden BOVAG garantie (alleen van toepassing indien aankoopprijs boven €4500)
o onderhoud volgens schema
o halve tank brandstof
o poetsen binnen en buiten
o 24 uur pechhulp heel Europa
= Bedrijfsinformatie =
www.wagenmaker.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.