Toyota Highlander 2.5 AWD Hybrid Premium Panoramadak HUD Treeplanken Memory Seat Full Option
€ 65.950,-
Bouwjaar | 03-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.119 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-765-TB Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Toyota Highlander 2.5 AWD Hybrid Premium Panoramadak HUD Treeplanken Memory Seat Full Option
€ 65.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.119 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-765-TB Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van der Linde Steenwijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekslagen 12 |
Postcode | 8331 TJ |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 515660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-steenwijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 182 kW (247 PK)
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 2.025 kg
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: B
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabels: Toyota Plus Hybride Occasion (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Automobielbedrijf Van der Linde is al ruim 45 jaar lang een familiebedrijf en de trotse en officiële Toyota dealer voor de Noordoostpolder, Urk, Steenwijkerland en omstreken. Na al die jaren verkopen wij nog steeds met veel plezier auto's !
Onze prachtige showrooms in Steenwijk en Emmeloord bieden ruimte aan nieuwe Toyota's en gebruikte auto's. Overweegt u een auto te kopen, te leasen, te financieren zakelijk of privé, u kunt bij ons terecht. Tevens is uw auto bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK, reparatie en eventuele onderdelen. In geval van onderhoud/ APK stellen wij gratis een leenfiets ter beschikking en bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van meerdere leen Toyota's (zowel handgeschakeld als automaat). Bij Toyota van der Linde Emmeloord/ Steenwijk staan wij (en de koffie, thee etc.) dan ook graag voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Highlander | Hooglander in de lage landen
Buiten Europa is de Toyota Highlander al decennia een begrip. Deze zeer grote SUV (Sports Utility Vehicle) is in Amerika zelfs het onbetwiste topmodel van Toyota. Vanwege de hoge uitstoot, en de daarbij behorende CO2-belasting, zou de Highlander in Europa echter onbetaalbaar zijn. Voor de vierde generatie ligt dat anders. Die is dankzij hybride-aandrijving relatief zuinig en komt daarom ook naar Europa. Voelt Toyota's hooglander zich voortaan ook thuis in de lage landen?
De Toyota Highlander is een grote, ruime gezinsauto met hybride-aandrijving. Daardoor is het verbruik relatief laag en het comfort groot. Nadrukkelijk Amerikaans karakter.
Plus
- zeer ruim
- comfortabel
Min
- helt sterk over in de bocht
- minder zuinig / voordelig dan plug-inhybrides
Conclusie
In hoeverre voelt de Toyota Highlander zich thuis in de lage landen? Als het gaat om de rijeigenschappen dan is het antwoord: matig. Het is duidelijk merkbaar dat de Highlander is afgestemd op de Amerikaanse smaak. Ondanks het moderne platform, dat zich in andere modellen van Toyota meer dan bewezen heeft, zijn de rijeigenschappen van de Highlander niet meer dan voldoende. Hybride-aandrijving is in dit segment inmiddels standaard, maar Toyota wijkt af van die standaard door te kiezen voor parallel hybride in plaats van de meer gangbare plug-inhybride.
Uiteindelijk blijft de Highlander overduidelijk een model dat niet is ontworpen voor de Nederlandse of Europese markt. Echter, daarmee is deze nieuwkomer niet minder welkom. Toyota had al enige tijd geen grote gezinsauto meer in het programma en die functie neemt de Highlander over. Daarbij is de combinatie van luxe, ruimte en hybride-aandrijving uniek en dus is de Highlander niet minder welkom in onze lage landen!