Toyota Highlander 2.5 AWD Hybrid Premium 7 prs | 2.000 KG TREKGEWICHT | OPEN DAK | STOELVENTILATIE+VERWARMING |
€ 59.900,-
Bouwjaar | 13-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.311 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-640-VN Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Toyota Highlander 2.5 AWD Hybrid Premium 7 prs | 2.000 KG TREKGEWICHT | OPEN DAK | STOELVENTILATIE+VERWARMING |
€ 59.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.311 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-640-VN Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Wagenmaker Deventer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Solingenstraat 1 |
Postcode | 7421 ZN |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 510666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-deventer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 182 kW (247 PK)
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 2.025 kg
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: B
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
U bepaalt zelf hoe uw gekozen occasion afgeleverd wordt
Pakket A, standaard:
De geadverteerde prijs is de direct meeneem prijs, inclusief:
o tenaamstelling
o geldige APK
Pakket B, optioneel:
Voor € 599,- leveren wij de auto af, inclusief:
o tenaamstelling
o nieuwe APK
o 12 maanden BOVAG garantie (alleen van toepassing indien aankoopprijs boven €4500)
o onderhoud volgens schema
o halve tank brandstof
o poetsen binnen en buiten
o 24 uur pechhulp heel Europa
= Bedrijfsinformatie =
www.wagenmaker.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Highlander | Hooglander in de lage landen
Buiten Europa is de Toyota Highlander al decennia een begrip. Deze zeer grote SUV (Sports Utility Vehicle) is in Amerika zelfs het onbetwiste topmodel van Toyota. Vanwege de hoge uitstoot, en de daarbij behorende CO2-belasting, zou de Highlander in Europa echter onbetaalbaar zijn. Voor de vierde generatie ligt dat anders. Die is dankzij hybride-aandrijving relatief zuinig en komt daarom ook naar Europa. Voelt Toyota's hooglander zich voortaan ook thuis in de lage landen?
De Toyota Highlander is een grote, ruime gezinsauto met hybride-aandrijving. Daardoor is het verbruik relatief laag en het comfort groot. Nadrukkelijk Amerikaans karakter.
Plus
- zeer ruim
- comfortabel
Min
- helt sterk over in de bocht
- minder zuinig / voordelig dan plug-inhybrides
Conclusie
In hoeverre voelt de Toyota Highlander zich thuis in de lage landen? Als het gaat om de rijeigenschappen dan is het antwoord: matig. Het is duidelijk merkbaar dat de Highlander is afgestemd op de Amerikaanse smaak. Ondanks het moderne platform, dat zich in andere modellen van Toyota meer dan bewezen heeft, zijn de rijeigenschappen van de Highlander niet meer dan voldoende. Hybride-aandrijving is in dit segment inmiddels standaard, maar Toyota wijkt af van die standaard door te kiezen voor parallel hybride in plaats van de meer gangbare plug-inhybride.
Uiteindelijk blijft de Highlander overduidelijk een model dat niet is ontworpen voor de Nederlandse of Europese markt. Echter, daarmee is deze nieuwkomer niet minder welkom. Toyota had al enige tijd geen grote gezinsauto meer in het programma en die functie neemt de Highlander over. Daarbij is de combinatie van luxe, ruimte en hybride-aandrijving uniek en dus is de Highlander niet minder welkom in onze lage landen!