Bouwjaar | 14-06-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.453 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | X-441-TJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.453 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | X-441-TJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ekkel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zaagstraat 12 |
Postcode | 7556 MX |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53497642 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 226 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4255 x 1795 x 1320 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.212 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.312 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Zeer mooie Toyota GT 86 2.0-D-4S.
Voorzien van zeer mooie extra's zoals oa: Leder met alcantara , Navigatiesysteem , Led verlichting , JBL Soundsystem , Achteruitrijcamara , Sportuitlaat , Climatronic , enz enz enz
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota GT86 | Het leukste jongetje van de klas
Toyota is altijd het braafste jongetje van de klas. De Avensis is niet spannend of opwindend, maar zakelijk meer dan verantwoord. De Yaris is de meest volwassen kleine auto op de markt. De Prius is het toonbeeld van milieuvriendelijk autorijden. Nu introduceert Toyota een heel andere auto: de "GT86". En die is bedoeld als het leukste jongetje van de klas.
De Toyota GT86 is een echte sportwagen, maar dan wel volgens Toyota. Dat wil zeggen volop spectakel, maar tegelijkertijd worden de veiligheid en betrouwbaarheid niet vergeten. Betaalbaar rijplezier.
Plus
- volop rijplezier
- ook bruikbaar als dagelijks vervoer
- optionele automaat verstoort de pret niet
Min
- achterbank onbruikbaar
- fors verbruik
- voorstoel te smal voor lange bestuurders
Conclusie
Het braafste jongetje van de klas wil ook graag het leukste jongetje van de klas worden. Een uitgebreide proefrit met de Toyota GT86 leert dat dat doel meer dan bereikt is. In verglijking met de concurrentie biedt de Toyota GT86 zonder enige twijfel het meeste rijplezier.
Of het leukste jongetje ook het populairste jongetje wordt, blijft echter de vraag. Alhoewel de GT86 voelt als een razendsnelle auto, zijn de concurrenten in absolute zin sneller. Daarbij zijn de tegenstrevers voordeliger in aanschaf en gebruik. Gaat het echter om emotie, dan verslaat de Toyota GT86 ze allemaal.