Bouwjaar | 09-01-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.545 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 71-LH-RB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.362 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
€ 4.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.545 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 71-LH-RB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.362 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Highline |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boekeloseweg 100 |
Postcode | 7553 DP |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25282030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2001 - 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 206 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
Hierbij aangeboden een Japanse Tank met o.a : Digitale airconditioning/Cruise control/Elektrisch bedienbare ramen voor & achter/Elektrisch verstelbare spiegels/Stuurbekrachtiging/Centrale deurvergrendeling op afstandsbediening/Parkeersensor achter/Trekhaak etc.
Niet rokers voertuig!
Origineel 220.545 km gelopen met onderhoudsboekje & NAP rapport.
Voertuig heeft een d.ketting.
Rijdt en schakelt als een speer!
LET OP: maandag tot zaterdag geopend ALLEEN op AFSPRAAK!
Tenaamstelling elke dag mogelijk.
Bel even van te voren voor beschikbaarheid
Inruil mogelijk op basis van handelsprijzen (ook sloop)
Extra garantie tegen meerprijs mogelijk.
Financiering mogelijk via DMF krediet.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van gegevens,kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Camry | Welkom terug!
De Toyota Camry is terug van weggeweest. In 2005 zag Toyota geen kans meer voor deze grote sedan in Europa en dus werd de levering gestopt. In de rest van de wereld bleef de Camry succesvol en werd het model ook verder ontwikkeld. Nu, met de komst van de achtste generatie van de Camry, ziet Toyota ook weer kansen in Europa. Terecht?
De Toyota Camry is een grote zakenauto die zich onderscheidt met hybride-aandrijving. Dat zorgt voor meer rust en souplesse bij een lagere aanschaf- en kilometerprijs. Zeer ruim, ook achterin.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vlot, comfortabel en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- nette prijs
Min
- Geen Apple Carplay of Android Auto
- minder verfijnd dan de concurrentie
Conclusie
Is het terecht dat Toyota met de achtste generatie van de Camry terugkeert naar Europa? Zeker! De Camry weet zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod met de ruimte, de uitrusting, de rijeigenschappen en niet te vergeten de prijs.
De Camry is een maat groter dan de directe concurrenten en biedt daarom bovengemiddeld veel ruimte achterin. Als het gaat om de uitrusting en gebruikte materialen, dan is de Camry minder verfijnd (lees: meer Amerikaans) dan gebruikelijk in dit segment, maar daar is de prijs dan ook naar. Een modern platform zorgt voor een prima wegligging, waardoor alles makkelijk lijkt en dat geeft een groots en superieur gevoel.
Het sterkste punt van de Camry is de hybride-aandrijving. Hiermee vormt de Camry een alternatief voor wie diesel wil verlaten, maar nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto. De hybride-aandrijving zorgt voor rust, souplesse en een gunstig verbruik. Dat laatste vertaalt zich weer in een lage aanschafprijs (minder co2-belasting) en lage kilometerkosten. Kortom: Camry, welkom terug in Europa!