Bouwjaar | 24-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.337 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RE-30-82 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
€ 24.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.337 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RE-30-82 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Reuvers |
Contactpersoon | D. Reuvers |
Adres | Enschedesestraat 32 |
Postcode | 7582 AG |
Plaats | Losser |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5364711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-reuvers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2020
Referentienummer: 138
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 145 kW (197 PK)
Vermogen elektromotor(en): 33 kW (45 PK)
Vermogen brandstofmotor: 113 kW (154 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.450 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Afleverpakket: Deze auto kan voor u met grote zorg rijklaar worden gemaakt. U kunt het volgende van ons verwachten: 12 maanden BOVAG garantie (indien resterende fabrieksgarantie langer is geldt deze periode), APK, een servicebeurt a.d.h.v. fabrieksschema, N.A.P.(gegarandeerde km-stand),10 liter brandstof, een uitgebreide poetsbeurt, tenaamstellen en vrijwaren inruilauto. Slechts voor € 395,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
7 dagen in de week geopend ! zondag van 12.00 tot 16.00 uur !
Wij nemen graag de tijd voor u. Plan een afspraak om teleurstelling te voorkomen en wij uitgebreid de tijd voor u kunnen nemen.
Aanschafwaarde boven de 4500 euro standaard met BOVAG garantie !
Koop, Lease of Huurkoop ? Wij helpen U graag 053-5364711 of WhatsApp 0610403899.
Auto-Reuvers.nl Uw partner in mobiliteit.
Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.