Bouwjaar | 01-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.499 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-054-PL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.499 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-054-PL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zieleman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg. Backxlaan 206 |
Postcode | 7711 AL |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozieleman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto heeft zijn historie compleet en is altijd netjes onderhouden. Let op, de auto heeft een netto meeneemprijs van ? 10.500,-. Voor de full-serviceprijs (optioneel) betaal je ? 11.500,- (nieuwe APK, volledige BOVAG garantie, onderhoudsbeurt en een volledige was- en poetsbeurt). Heb je geen inruil? Dan krijg je van ?500,- korting op de full serviceprijs. Deze auto is net nieuw binnen, wat betekent dat hij nog niet netjes schoon is gemaakt. Uiteraard wordt hij nog netjes schoongemaakt.
Met z'n extra elektromotor geeft de hybride Toyota Auris een heel nieuwe dimensie aan het rijden. Het is een auto uit 2012, hij heeft 115499 kilometer op de teller. Een goede zithouding is wel zo prettig. Daarom is deze auto voorzien van comfortstoelen. Het aanwezige start-stopsysteem draagt actief bij aan brandstofbesparing. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. Deze auto is voorzien van cruise control, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bekerhouder.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
Daarbij wordt deze auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.