Tesla Model S 90D CCS, enhanced AP2, open sunroof

€ 39.900,- incl. BTW

Bouwjaar 21-08-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 182.000 km
Deuren 5
Kenteken PP-343-N Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 344 kW (469 pk)

Tesla Model S 90D CCS, enhanced AP2, open sunroof


€ 39.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-08-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 182.000 km
Deuren 5
Kenteken PP-343-N Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 344 kW (469 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Snellers Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koehorstmaat 12
Postcode 7561 BM
Plaats Deurningen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2766111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.snellers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr 2016 - sep 2017

Technische informatie
Vermogen: 345 kW (469 PK)
Vermogen elektromotor(en): 193 kW (262 PK)
Koppel: 660 Nm

Aandrijving
Actieradius: 509 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.123 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.640 kg

Accu
Accu: 90 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 65 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 10 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 412 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 36 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 17,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 85.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 356 km
Ingeschat verbruik: 24 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 355 km
Actieradius praktijk winter: 294 km
Verbruik praktijk zomer: 24.07 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.06 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 29.06 kWh/100km

CCS Upgrade
22 kw lader
NP: 119.750 Euro
Winterpakket met verwarmd stuurwiel
21 Inch Wheels with new tyres
Enhanced Autopilot
Homelink GPS
Premium upgrade pakket
Sound Pakket
All Wheel Drive
Obsidian Black Metallic
Open Sunroof
90D

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie