Bouwjaar | 22-05-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.534 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GG-427-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
€ 29.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.534 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GG-427-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Christiaan BV |
Contactpersoon | Christiaan |
Adres | Kanaalweg 11 |
Postcode | 8356 VS |
Plaats | Blokzijl |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 291322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-christiaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2015 - jan 2016
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aandrijving
Actieradius: 502 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.162 kg
Laadvermogen: 508 kg
GVW: 2.670 kg
Accu
Accu: 85 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 106 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 431 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 34 minuten
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Bruikbare accucapaciteit: 80.75 kWh
Ingeschatte actieradius: 398 km
Ingeschat verbruik: 23.52 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 350 km
Actieradius praktijk winter: 290 km
Verbruik praktijk zomer: 20.41 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.64 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 238 kWh/100km
Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze Tesla Model S kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. Bent u ook toe aan een auto met elektromotor? Goeie keuze! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Een fraai lederen interieur, dat in daglicht baadt dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak. En voor 'handsfree' in- en uitladen vindt u aan de achterzijde de elektrisch bedienbare achterklep. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Overheerlijk rijcomfort komt van de comfortstoelen en de luchtvering, die oneffenheden elimineert en zorgt voor een fluwelen wegligging. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Verder is de Tesla uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, zwarte hemelbekleding, dakrails, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Onder begeleiding van het nauwkeurige navigatiesysteem en het kraakheldere geluid van het audio-installatiesysteem met audiostreaming en USB-functie, komt u ongehinderd aan bij uw bestemming. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.