Bouwjaar | 01-12-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.452 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | R-763-XH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 377 kW (513 pk) |
€ 46.870,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.452 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | R-763-XH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 377 kW (513 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WEGDAM Autoconsultancy |
Contactpersoon | Michiel Wegdam |
Adres | Broekhoekweg 42 |
Postcode | 7582 PT |
Plaats | Losser |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5360108 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 13078456 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wegdam.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
38.735ex BTW. Kenteken: R-763-XH Reg. Datum: 18-12-2020. FSD (full self drive package) - Full self drive - Trafic chime / lights - Summon - Auto lane change - Navi by autopilot. UNIEK naar uw wens uit te voeren. Graag stel ik de Tesla naar uw wens samen, optioneel. - 21" (foto 10) of 22"Black (foto 12) turbine of Performance of Arachnid wielen (nieuw, nieuwe banden, 0 km/ongebruikt) Diverse sets op voorraad. Standaard/geadverteerde prijs is op 20inch à 1/4 berturbine velgen. - Blackline pakket; Front splitter, Achter diffusor, Side skirts, Dechrome, black Tesla badges) verschillende stijlen mogelijk- Decor interieur; blackline, carbon of custom- Unieke 2e LCD monitor/cockpit (achter stuurwiel) evt ook met carplay.- Interieurverlichting op maat. (ambiance verlichting)- Achterverlichting custom opties mogelijk. (o.a. dynamische knipper en remverlichting)- Custom wrap naar wens. Wij nemen graag de tijd voor u bij de bezichtiging, maar ook bij de aflevering. Daarom werken wij alleen op afspraak Ma � vrij 09:00 � 22:00 uur en Za � zo 11:00 � 18:00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.