Bouwjaar | 01-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.928 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.462 cc |
Vermogen | - |
€ 28.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.928 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.462 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobiliteitscentrum Delden |
Contactpersoon | Jelle van Otten |
Adres | Langenhorsterweg 16C |
Postcode | 7495 RD |
Plaats | Ambt Delden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87643668 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mobiliteitscentrumdelden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De getoonde prijs is rijklaar, met een geldige APK, onderhoudsbeurt en 6 maanden garantie*.
Bezichtigingen uitsluitend op afspraak op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag van 09:00 tot 18:00.
Neem contact met ons op om deze auto te ervaren.
Proefrit op locatie mogelijk.
Financiering mogelijk.
Wij adverteren met eerlijke en duidelijke prijzen. Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid kunnen aan deze advertentie geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.