Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Select | Trekhaak | Carplay | 1e Eigenaar

€ 17.750,-

Bouwjaar 18-01-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 27.312 km
Deuren 5
Kenteken XK-218-H Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Select | Trekhaak | Carplay | 1e Eigenaar


€ 17.750,-

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 27.312 km
Deuren 5
Kenteken XK-218-H Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autogroep Twente Hengelo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Höltersweg 101
Postcode 7556 BS
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2424400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogroeptwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De auto is zowel van binnen als van buiten in keurig nette staat.

De getoonde prijs is inclusief: tenaamstelling, geldige APK en technische controle.

Wij bieden de auto tevens aan met afleverpakket, meerprijs € 895. Dit pakket bevat:
nieuwe APK, onderhoudsbeurt, één jaar mobiliteitsgarantie met 24 uur per dag pechhulp voor zowel thuis als in heel Europa, 12 maanden BOVAG garantie en een professionele reinigingsbeurt voor het interieur en exterieur.

Inruilen van uw huidige auto is uiteraard bespreekbaar en het is mogelijk om de auto tegen gunstige voorwaarden in termijnen te betalen.

Wij bieden u de mogelijkheid om de auto te verzekeren waarbij u profiteert van een zeer gunstig tarief met daarbij vele voordelen, zoals géén eigen risico, zelfs niet bij ruitschade. Vraag hiervoor naar de voorwaarden.

Bij onderhoud of reparatie staat er bij Autogroep Twente altijd een gratis leenauto ter beschikking.

Wijzigingen, zet- en typefouten voorbehouden.

Autogroep Twente bestaat 60 jaar en viert dit met scherpe aanbiedingen op onder andere de Hyundai TUCSON, de Hyundai i10 (rijklaar voor € 17.999) en van tijd tot tijd andere scherpe deals! Viert u dit feestje met ons mee?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie