Bouwjaar | 01-04-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.422 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SS-74-74 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.300 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.422 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SS-74-74 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.300 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPartner Twente |
Contactpersoon | Pieter van de Ven |
Adres | Hanzestraat 12 |
Postcode | 7622 AX |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 3577564 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopartnertwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bedankt voor uw interesse in een van onze occasions!
Om teleurstellingen te voorkomen bij voorkeur even contact voor u vertrekt of de auto er nog staat, op verzoek reserveren wij dan de auto als u onderweg bent, voor langere periode is niet mogelijk.
?, Telefoon + WhatsApp €+31 - 074 - 357 75 64 ?,
( Voor inruil-taxatie en meer gegevens bereikbaar tussen 09:00 en 22:00 )
Op verzoek maken wij via WhatsApp voor u een uitgebreide video van het voertuig met draaiende motor zodat u een gedetailleerd inzicht krijgt: dus geen verrassingen !
Bijkomende kosten aankoop gebruikte auto
Elke import auto ? 22,50 verwijderingsbijdrage. Elke auto ? 12 tenaamstellingskosten
Pakket 1 :
Minimaal 6 maanden APK / Afleveringscontrole/ Schoonmaken / rest bpm
invoerkosten / transportkosten
?195
Pakket 2 ( pakket 1 + ) :
Nieuwe Apk
Olie en Filter
Airco Service Beurt
3 maanden 50% APT garantie
3 maanden garantie motor en versnellingsbak
? 395,00
? Alle inruil mogelijk, taxatie bij voorkeur op onze locatie
? Financieren mogelijk vanaf ? 1.500,- via onze financieringspartner. Offerte? 0546 - 53 89 80
? Kilometerstand gegarandeerd
? Transparant
? 6 - 12 - 24 maanden landelijke Autotrust-garantie tegen meerprijs ( max 12 jaar oud + max 200.000 km)
? ZONDAG OF BUITEN WERKTIJD OPEN OP AFSPRAAK
Openingstijden:
Maandag 13:00 - 17.30
Di. t/m Vr. 09:00 €? 17:30
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zon- en Feestdagen en buiten openingstijden: Op afspraak mogelijk
Facebook: AutoPartnerTwenteNL / Instagram: AutoPartnerTwente
Technische info
- Motor 1,3 L - 68 kW 16V Katalysator
- Carrosserie: 5-deurs
- Transmissie 5 versnellingen
Kleur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig genvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.