Bouwjaar | 30-03-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.209 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 37-GT-XL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.209 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 37-GT-XL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Buitenhaven BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Twentelaan 18 |
Postcode | 7609 RE |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 810573 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debuitenhaven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 890 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3705 x 1595 x 1585 cm
Wielbasis: 236 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
NU OOK OP ZONDAG GEOPEND VAN 12.00 TM 16.00 uur!
Voor info WHATSAPP: 0649749573
Huidige Prijs = (((((Internet Meeneemprijs)))) . Inruil mogelijk tegen handelscondities.
KIJK OOK OP WWW.DEBUITENHAVEN.NL
Wij hebben altijd meerdere auto's op voorraad zie alle advertenties!
Maandag T/M Vrijdag van 08.00 uur tot 17.30. Zaterdag van 09:00 /M 16.00 .
NU OOK OP ZONDAG GEOPEND VAN 12.00 TM 16.00 uur!
Vanaf heden kunnen wij uw auto ter plekke bij ons op naam zetten. U hoeft hiervoor niet speciaal naar een postkantoor!
ALLE INRUIL IS BESPREEKBAAR,MOBIEL
TEVENS INKOOP VAN ALLE MERKEN AUTO'S!!!
Alle auto's worden met 1 jaar APK afgeleverd mocht deze GEEN keuring hebben,wij hanteren geen afleveringskosten, maar de auto word wel compleet gecheckt bij aflevering.
Zoekt u een nieuwe occasion of bent u gewoon nieuwsgierig naar wat wij aan te bieden hebben neem dan een kijkje in onze voorraad en/of kom gerust even bij ons langs. De koffie staat altijd klaar.
Lokatie 1 Twentelaan 18 7609 RE Almelo
Lokatie 2 Gerard Doustraat 8 7606 GB Almelo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.