Bouwjaar | 03-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.332 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-RVK-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.332 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-RVK-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningsspil 4 |
Postcode | 7773 NK |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luth-tangenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2010 - dec 2011
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 177 x 152 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 186 per kwartaal
Subaru Impreza 2.0 XV-SPORT customized in Subaru Crosstrack Wilderness
Deze bijzondere Subaru is slechts beperkt geleverd en was de voorloper van de XV, die we inmiddels allemaal kennen. Deze Impreza XV-SPORT kenmerkt zich door de sportieve voor- en achterbumper, in combinatie met de duidelijk aanwezige dikke schermverbreders en sideskirts. De dakspoiler en de dakrailing maken het plaatje compleet. Alleen stond hij net zo laag als een reguliere Impreza ...... en daar hebben we wat aan gedaan!
Voor en achter is er een 30mm lift kit geplaatst en is er op de mat zwarte 16 inch velgen all terrain rubber gemonteerd, dit alles om in het onverharde nog beter uit de voeten te kunnen, daarbij heeft hij fabriek af een hoge en lage gearing meegekregen, dus wordt het "knijp" no problem ff switchen. Mocht je, ondanks dat z'n bodemvrijheid is geoptimaliseerd, toch nog een kei of andere narigheid treffen dan zorgt de stalen motorbeschermplaat, dat de gevolgen zeer beperkt blijven. Met zijn stoere zwarte roofrack kan je alles wat er niet in zou passen ook nog eens meenemen. Is dit nog niet voldoende zijn dan "plak" je die afneembare trekhaak(1.600kg) er ff aan voor een aanhangwagen, travel sleeper. O ja, die die lightbar incl. LED breedstralers zijn niet alleen voor de leuk, maar geven ook een bak extra licht, mocht het nodig zijn! Daarnaast hebben wij de chroom-accenten incl. emblemen in bijpassend stoer mat zwart laten kleuren en de verlichting rondom laten smoken.
Zo heeft deze dikke Subaru bij ons uiteindelijk de stoere & robuuste uitstraling gekregen, die hij met recht verdiend!
Omdat deze customized Subaru naast bijzonder ook nog eens uniek is hebben wij hebben hem omgedoopt in de Subaru Crosstrack-Wilderness!
Kortom deze betrouwbare Impreza XV is nu echt een alleskunner!
Mooi dat u deze Subaru van ons heeft gevonden! Wij bieden alleen gebruikte auto's aan waar wij voor 100% achter staan en daarom geven wij de mogelijkheid op 12 maanden garantie. Om deze garantie t
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.