Bouwjaar | 20-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.092 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | NF-047-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 171.092 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | NF-047-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Buitenhaven BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Twentelaan 18 |
Postcode | 7609 RE |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 810573 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debuitenhaven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4073 x 1646 x 1466 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
NU OOK OP ZONDAG GEOPEND VAN 12.00 TM 16.00 uur!
Voor info WHATSAPP: 0649749573
Huidige Prijs = (((((Internet Meeneemprijs)))) . Inruil mogelijk tegen handelscondities.
KIJK OOK OP WWW.DEBUITENHAVEN.NL
Wij hebben altijd meerdere auto's op voorraad zie alle advertenties!
Maandag T/M Vrijdag van 08.00 uur tot 17.30. Zaterdag van 09:00 /M 16.00 .
NU OOK OP ZONDAG GEOPEND VAN 12.00 TM 16.00 uur!
Vanaf heden kunnen wij uw auto ter plekke bij ons op naam zetten. U hoeft hiervoor niet speciaal naar een postkantoor!
ALLE INRUIL IS BESPREEKBAAR,MOBIEL
TEVENS INKOOP VAN ALLE MERKEN AUTO'S!!!
Alle auto's worden met 1 jaar APK afgeleverd mocht deze GEEN keuring hebben,wij hanteren geen afleveringskosten, maar de auto word wel compleet gecheckt bij aflevering.
Zoekt u een nieuwe occasion of bent u gewoon nieuwsgierig naar wat wij aan te bieden hebben neem dan een kijkje in onze voorraad en/of kom gerust even bij ons langs. De koffie staat altijd klaar.
Lokatie 1 Twentelaan 18 7609 RE Almelo
Lokatie 2 Gerard Doustraat 8 7606 GB Almelo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.