Bouwjaar | 07-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.425 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 10-PXN-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 4.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.425 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 10-PXN-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Holland Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groningerstraat 15A |
Postcode | 7418 BX |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24999972 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hollandautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4111 x 1642 x 1484 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.103 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.203 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wisselende voorraad. Graag laten weten voordat u langs komt om teleurstellingen te voorkomen.
Bij al onze auto's die te koop staan worden de vloeistoffen gecontroleerd en indien nodig bijgevuld.
Een afspraak in de avonduren is ook mogelijk. Wij kunnen de auto's op naam zetten tot 22.00 uur.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
Inruil van uw eigen auto en financiering is mogelijk.
Eenvoudig te bereiken via de snelweg.
Holland Auto's
Groningerstraat 15a
7418 BX Deventer
Tel: 0570 - 597888
Mobiel: 06 -24999972
Aarzel niet om te mailen, bellen of een bericht te sturen via WhatsApp.
www.hollandautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.