Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline export?

€ 2.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-08-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 297.470 km
Deuren -
Kenteken 59-NDZ-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline export?


€ 2.500,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 297.470 km
Deuren -
Kenteken 59-NDZ-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autofirst Tadema
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Haatlanderdijk 6B
Postcode 8263 AR
Plaats Kampen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Website www.autofirst-tadema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Skoda Fabia Combi de beste rijprestaties. Dát scheelt brandstof, zo'n start-stopsysteem. En logisch, als u stilstaat voor het stoplicht hoeft de motor toch niet te draaien? Tot de uitrusting van deze Skoda behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie