Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline - EXPORT - Motorstoring

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-05-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 305.000 km
Deuren 5
Kenteken 94-RHR-2 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline - EXPORT - Motorstoring


€ 2.250,-

Algemeen

Bouwjaar 26-05-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 305.000 km
Deuren 5
Kenteken 94-RHR-2 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam WR Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bezoek op afspraak 0
Postcode 7414 WG
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12075891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.674 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal

Skoda Fabia 1.2TDI.

Leuke auto voor de EXPORT.
APK 16-10-2024.
LET OP! Motorstoring!! (EGR klep????)

Auto rijdt en schakeld goed!
zo ingeruild en zo weer mee

Wij kunnen zelf exportpapieren verzorgen voor deze auto. We can handle export documents. Wir machen uns zu exportieren Papiere mit Anmeldung.

- BEZOEK ALLEEN OP AFSPRAAK, WIJ ZIJN NIET ALTIJD AANWEZIG.
- LET OP WIJ ZIJN EEN HANDELSBEDRIJF, GEEN WERKPLAATS!

Handelsprijs = zo meenemen = geen garantie!!!!!!!!!!!
Inruil is ALTIJD mogelijk, wij ruilen alles in, ook toebetalen op een duurdere auto!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie