Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.346 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 78-NNX-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.346 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 78-NNX-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Boon Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korenmolen 4 |
Postcode | 8124 BA |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 781002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boonautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4352 x 1642 x 1522 cm
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Verkoop uitsluitend aan handel of export.
= Bedrijfsinformatie =
I.v.m. vakantie zijn wij gesloten van 17 mei tot en met 20 mei.
LET OP Op woensdag en zondag zijn wij gesloten!
Bij interesse in een van onze occasions kunt u terecht bij ons op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9:00 tot 18:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Buiten deze tijden zijn wij in overleg open op afspraak. Voor het maken van een afspraak of voor het beantwoorden van uw vragen kunt u ons bereiken op 0570-781002. Alle inruil is mogelijk. Op onze Occasions zijn garanties en financieringen in overleg mogelijk. Wij leveren al onze auto's af met minimaal 6 maanden APK tenzij anders vermeld. Zonder aanbetaling kunnen wij helaas geen auto's reserveren. Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met het RDW de documenten ( export dienstverlening Deventer ).
De informatie op deze website is met grote zorg samengesteld. Ondanks dit is het mogelijk dat de informatie onvolledig weergegeven wordt of eventueel fouten kan bevatten. Hoewel Boon Automotive zijn best doet om alle informatie en diensten zo goed en foutloos mogelijk aan te bieden kan het niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele type- en rekenfouten of andere consequenties voorkomend uit het gebruik van deze website. Boon Automotive aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid in deze.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.