Bouwjaar | 18-09-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 330.721 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 70-JXH-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.422 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
€ 1.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 330.721 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 70-JXH-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.422 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Excellent Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 20B |
Postcode | 7622 AV |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87440906 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | excellentautomotive.nl/export-cars/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4343 x 1642 x 1522 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.215 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
*EXPORT*
Deze Skoda Fabia Combi EURO 5 uit 2009 met 1.4 TDI uitvoering is een excellente familiewagen.
Met een fijnzittende en ruime interieur kun je hier comfortabel over de weg. De Skoda Fabia Combi staat bekend om haar betrouwbaarheid en slimme design. Rijdt en schakelt naar behoren zonder enige mankementen.
= Bedrijfsinformatie =
? EXCELLENT AUTOMOTIVE ?
De voertuigen kunnen geleverd worden met nieuwe ? APK keuring de kosten ervan kunnen we melden na het voorkeuren van de auto
Wij zijn 7 dagen in de week op afspraak geopend! Zondag overschrijven is mogelijk. Dagelijks telefonisch bereikbaar 0687440906 of 0649534294
?Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.?
U kunt de foto's sturen naar: 0649534294
Export dienstverlening EXCELLENT AUTOMOTIVE
Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met RDW onderstaande documenten :
Aanmelden om de auto te exporteren
Een nieuw kentekenbewijs deel 2
Uitvoerkentekenplaten
Auto-exportverzekeringen met een geldigheid van 15 dagen
(Groene Kaart verzekering)
*DUITSE BRIEF INDIEN NODIG ?? ??
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.