Bouwjaar | 01-10-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.426 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-HBF-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 3.875,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.426 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-HBF-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ter Kuile |
Contactpersoon | Bas van Eldijk |
Adres | H. ter Kuilestraat 195 |
Postcode | 7547 SK |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 4318307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22735849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoterkuile.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Skoda Fabia Combi Station Ambiente 2008 Rijklaar!
Heeft u vragen over deze geadverteerde auto adviseren wij u om ons te bellen op 053-4318307
Wilt u een auto komen bekijken en/of een proefrit maken? Maak dan eerst telefonisch een afspraak, zo voorkomt u eventuele teleurstelling en kunnen wij de koffie voor u klaar zetten.
Wilt u een auto inruilen? Dat kan! Stuurt u ons het kenteken, de kilometerstand, en indien mogelijk enkele recente foto's van uw auto dan maken wij graag een scherp en vrijblijvend inruil voorstel voor u.
Tenzij anders vermeld betreffen al onze prijzen meeneemprijzen. Informeer naar de mogelijkheden voor eventuele aanvullende afleverpakketten.
Onze advertentie wordt met zorg gemaakt echter is er geen reclamatie mogelijk naar aanleiding van deze advertentie!
Met vriendelijke groet,
Team Autobedrijf Ter Kuile
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.