Bouwjaar | 15-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.649 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.649 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JS Auto Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graham Bellstraat 8D |
Postcode | 8013 PL |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26067121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsautozwolle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4000 x 1642 x 1498 cm
Wielbasis: 2.451 cm
Inhoud laadruimte: 315/1.180 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.016 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/45R16
Bandenprofiel: 90%
Bandenprofiel achter: 95%
Bij Autobedrijf JsAutosZwolle regelen we de financiering al vanaf 49 Euro voor de aankoop van uw auto met een financiering die bij u past. Wij bieden uitstekende voorwaarden en een scherp rentepercentage
Wilt u meer informatie over financiering bij Autobedrijf JsAutosZwolle? Neem dan contact met ons op of bezoek onze Showroom.
Inruil is mogelijk
Bekijk Andere Advertenties voor meerdere occasions
Wij houden geen auto''s vast zonder bezichtiging en/of aanbetaling wegens slechte ervaring
Immers een beller is altijd sneller!
JS Auto Zwolle
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
INRUIL IS MOGELIJK, STERK IN ELK MERK! WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel, al onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen.
Wij beschikken over eigen werkplaats
Wij verwelkomen u van harte in onze showroom:
BUITEN OPENINGSTIJDEN OP AFSPRAAK OOK OP ZONDAG
IN EN VERKOOP PUNT
GRAHAM BELSTR 1
8013 PL Zwolle
Mobil.0626067121
E.mail.s.auto.m@hotmail.com
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan aan onze advertenties(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's)geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.