vorige 1 van 611 volgende

Skoda Fabia 1.0 TSI 70Kw Monte Carlo

€ 12.850,-

Bouwjaar 11-10-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.129 km
Deuren 5
Kenteken Z-153-DF Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Skoda Fabia 1.0 TSI 70Kw Monte Carlo


€ 12.850,-

Algemeen

Bouwjaar 11-10-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.129 km
Deuren 5
Kenteken Z-153-DF Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Bulter VOF
Contactpersoon B. Lubben
Adres Hanzeweg 21
Postcode 7591 BK
Plaats Denekamp
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)541 - 351836 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobulter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.565 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Interieur: Rood/Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (2) (inbegrepen): Tenaamstelling, reinigen auto, minimaal 6 maand apk en de eventueel benodigde onderhoudsbeurt.
- Afleverpakket (1) (€ 500 meerprijs): Bovag netwerk garantie tegen meerprijs. Eventuele garantie gevallen kunnen dan bij Uw eigen garage worden verholpen.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (2)"): BOVAG garantie (12 maanden)

Uitmuntende prestaties, dynamische rijeigenschappen en bakken vol met rijplezier, deze Skoda FABIA levert het allemaal. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De sportstoelen geven het interieur een super strakke look. Het panoramadak zorgt voor zicht, licht en een enorm ruimtelijk gevoel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Tijdens de rit bedient u het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur of met uw stem. Boem is ho? Niet bij deze Skoda FABIA. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Skoda heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. De Skoda is standaard voorzien van: sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Skoda FABIA samen. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden.

Neem contact op en we regelen een afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie