Bouwjaar | 13-12-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.240 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | Z-645-JZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-12-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.240 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | Z-645-JZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stadsauto Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 12 |
Postcode | 7582 CR |
Plaats | Losser |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39276586 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stadsautotwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 829 kg
Laadvermogen: 461 kg
GVW: 1.290 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Skoda CITIGO stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Skoda behoren ook in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en metallic lak.
Audio-installatiesysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. U vindt in deze auto ook airconditioning. Ook is de Skoda uitgerust met: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Skoda CITIGO samen. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Komt U eens gezellig aan om deze auto te bekijken.
Wij rekenen geen kosten voor rijklaarmaken of andere zaken. Zo weet U altijd direct waar u aan toe bent.
Ook ruilen wij uw oude auto in tegen handelsprijzen.
Wij adviseren U om altijd even te bellen voor een afspraak zodat wij kunnen zorgen dat de auto en de koffie klaar staat.
Tot snel!
Stadsauto-Twente
Industriestraat 12
7582CR Losser
Tel.0639276586
stadsautotwente@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.