Bouwjaar | 24-11-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Knobben |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wilhelminastraat 78 |
Postcode | 7721 CJ |
Plaats | Dalfsen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 700224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Skoda Citigo 1.0 Cool Edition Navi, Bluetooth, Airco..
- Merk: Skoda
- Model: Citigo
- APK tot: 29-05-2025
- Tellerstand: 62391 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Aantal zitplaatsen: 4
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
Infotainment
- Navigatiesysteem
Interieur
- AIRCO
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- CENTRALE VERGRENDELING
- Navigatiesysteem
Overige
- Bluetooth
Skoda Citigo 1.0 Cool Edition 5-Deurs, verkeert in zeer goede staat! Onderhoudshistorie,- specificatie aanwezig. Altijd goed onderhouden. Luxe uitvoering met Navigatie, Airco, Centrale vergrendeling met afstandsbediening, Elektrisch bedienbare ramen, Bluetooth..
Deze auto wordt u aangeboden met een nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, volledige onderhoudshistorie en 12 maanden Bovag Garantie. U kunt uw huidige auto inruilen. De afleverkosten zijn E 795,. Tot ziens bij Bosch Car Service Auto Knobben in Dalfsen.
www.autoknobben.nl
Auto Knobben
Wilhelminastraat 78
7721CJ Dalfsen
0529-70 02 24
info@autoknobben.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.