vorige 1 van 534 volgende

Seat Leon ST FR 1.5 E-TSI DSG NAVI | LED Heerlijke sportieve stationwagen

€ 22.900,- incl. BTW

Bouwjaar 28-12-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 51.029 km
Deuren 5
Kenteken N-981-HD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Seat Leon ST FR 1.5 E-TSI DSG NAVI | LED Heerlijke sportieve stationwagen


€ 22.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 51.029 km
Deuren 5
Kenteken N-981-HD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Goritzlehner Hengelo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Diamantstraat 29-30
Postcode 7554 TA
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2558000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.goritzlehner.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • winterbanden

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 221 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4642 x 1799 x 1450 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 710 kg)
Max. dakbelasting: 70 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: A

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Extras
o Koplamp Full LED
o Buitenspiegels met omgevingslicht en projectiefunctie
o Automatische koplampbereikregeling
o Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht
o Audio navigatiesysteem met touchscreen kleurenscherm
o Spraakbesturingssysteem
o Rijassistentiesysteem: Grootlichtassistent
o Rijhulpsysteem: herkenning verkeersbord
o Rijhulpsysteem: Autom. Afstandscontrole (ACC / PCC) met voorspellende snelheidsregeling
o Rijhulpsysteem: Automatische afstandscontrole (ACC)
o Rijassistentiesysteem: Dode hoek assist met parkeerassistent, rijstrookwisselassistent en uitrijwaarschuwing
o Metallic lakafwerking
o Winter arrangement
o Verwarming voorstoel
o Stuurwiel verwarmbaar
o Rijassistentiesysteem: Parkeerstuurhulp met parkeerhulp voor en achter
o Omgevingsverlichting Slim Omgevingslicht
o Achteruitrijcamera
o Headliner zwart
o Mirrorlink (MirrorLink, Apple CarPlay en Android Auto)
o Trekhaak voorbereiding
o Stopcontact 230V
Standaarduitrusting
o Lage emissienorm Euro 6d-TEMP
o Stuurbekrachtiging elektronisch geregeld (Servotronic)
o Achterruiten en achterruit verduisterd
o Zijairbag
o Shift/selector hendel handvat leer
o Bandencontrole display
o Rugleuningen achterbank opvouwbaar met ontgrendeling op afstand in de kofferbak
o Rugleuning achterbank split/opvouwbaar (1/3-2/3)
o Banden reparatie kit
o Radio ontvangst digitaal (DAB+)
o Elektrische parkeerrem met auto-hold functie
o Zitting rechtsvoor in hoogte verstelbaar
o Zitting linksvoor in hoogte verstelbaar
o Bumper FR-Ontwerp
o Stoelhoes / bekleding: stof
o Sportcomfortstoelen aan de voorkant
o Start/Stop systeem
o Stopcontact (12V aansluiting) in het bagage-/vrachtruim
o Aansluiting (12V aansluiting) voorzijde
o Noodoproepsysteem
o Dagrijverlichting LED
o USB-interface voorzijde (2-voudig, type C)
o Reling van bagage/laadruimte
o Waarschuwingssysteem voor veiligheidsgordelsysteem
o Startonderbreker (elektronisch)
o Thermische isolatie beglazing
o Centrale vergrendeling / start systeem Keyless Go (start-stop knop)
o Benzine roetfilter (OPF)
o 6 luidsprekers
o Opbergvak op rugleuningen voorstoel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie