Bouwjaar | 01-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.826 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-818-LZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.826 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-818-LZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mentink Auto's |
Contactpersoon | Aron Mentink |
Adres | Boerhaar 26 |
Postcode | 8131 SW |
Plaats | Wijhe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 572206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mentinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer nette Cupra 280 met de juiste optie's!
gedocumenteerd onderhoud;
09-2022 bij 105.578 km kleine beurt
01-2022 bij 89.182 km apk, remblokken, wissers en uitlijnen
04-2021 bij 80.660 km grote beurt, banden vervangen, tussenbak service, remolie service
12-2019 bij 66.318 km kleine beurt
12-2018 bij 54.138 km kleine beurt met DSG olie service en remolie service
03-2017 bij 35.171 km kleine beurt
Het is raadzaam om voor vertrek even contact op te nemen om teleurstellingen te voorkomen. Bezichtigingen en proefritten op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.