Bouwjaar | 03-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.642 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-SL-ZR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 198 kW (270 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.642 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-SL-ZR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 198 kW (270 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pars Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arnhemstraat 8 |
Postcode | 7418 CL |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20885055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.parsbedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 221 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.309 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.904 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Pars Bedrijfsauto's
Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op voorraad.
In onze showroom treft u een compleet aanbod van geheel betrouwbare occasions van alle merken aan.
Deze kunt u rustig bekijken onder het genot van een kopje koffie.
Tevens behoren inruil ook tot de mogelijkheden.
Arnhemstraat 8,
7418 CL Deventer
Tel: 06-20885055
www.parsbedrijfsautos.nl
Openingstijden:
Maandag t/m Zaterdag 09:00 tot 18:00
Zondag op afspraak
U vindt bij ons :
Altijd variërend occasions op voorraad
Inkoop tegen de beste prijzen
Verkoop van bedrijfsauto's
Rustig rondkijken onder het genot van een heerlijk kopje verse koffie.
Erkend RDW bedrijf
Vriendelijk en betrouwbaar
= Bedrijfsinformatie =
www.parsbedrijfsautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.