Seat Leon 1.2 TSI Style

€ 9.950,-

Bouwjaar 23-12-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.465 km
Deuren 5
Kenteken 1-SVJ-18 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.465 km
Deuren 5
Kenteken 1-SVJ-18 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Slots BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ootmarsumsestraat 161
Postcode 7634 PP
Plaats Tilligte
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)541 - 221231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoslots.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.109 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

IN DE ZOMERMAANDEN KUNNEN DE AUTO'S DIE BUITEN STAAN VUIL ZIJN I.V.M. DE OMSTAANDE BOMEN. WIJ WILLEN GRAAG BIJ BEZICHTIGING DE AUTO GOED AAN U PRESENTEREN, MAIL OF BEL VOORAF VOOR BEZICHTIGING DAN WASSEN WE DE AUTO GRAAG VOOR U. Prijzen zijn rijklaar inclusief een afleverbeurt, Poetsen, geldige APK Keuring. Mocht het zo zijn dat de auto binnenkort toe is aan een nieuwe distributieriem dan bespreken we de eventuele kosten bij aankoop van de auto. Al onze auto's zijn op een juiste kilometerstand in het Nationale Auto Pas systeem gecontroleerd. Inruilen van uw huidige auto is geen probleem. Wij adverteren uitsluitend met de juiste km-standen en bouwjaren.
Voor meer informatie bel gerust, of kom eens vrijblijvend kijken wat de mogelijkheden zijn.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie