Bouwjaar | 01-10-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 103.041 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-KFR-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
€ 11.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 103.041 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-KFR-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Scholten Markelo BV |
Contactpersoon | Dhr. P. Scholten |
Adres | Herikerweg 21 |
Postcode | 7475 TS |
Plaats | Markelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 361652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51259871 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoscholten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nagenoeg gelijk aan Audi A4 Avant! Zeer complete uitrusting.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Exeo | Salon-rebel
Wat krijg je als je een rebel en een brave huisvader met elkaar kruist? Een dertiger! Deze groep zit nog vol idealen en dromen, maar heeft inmiddels ook een carrière en een hypotheek. Speciaal voor hen is er nu de Exeo: een keurige sedan, die toch het speelse en eigenzinnige karakter van een Seat zou hebben.
Om de prijs laag te kunnen houden, is Seats nieuwe zakensedan gebaseerd op een bestaand ontwerp van Audi. Daarom ontbreekt een echt Seat-karakter. Verstandige keuze, maar geen emotie.
Plus
- sterke en zuinige dieselmotoren
- prima weggedrag
- nette prijs
Min
- matige ruimte achterin
- kleine ergonomische missers
Conclusie
Seat stond voor een moeilijke taak: maak een degelijke vierdeurs sedan die tegelijkertijd toch eigenzinnig en voordelig is. Door gebruik te maken van een bestaand ontwerp, kon de prijs laag worden gehouden en is de kwaliteit al op voorhand bewezen. Het nadeel van het hergebruiken van een bestaand platform is dat de techniek en uitrusting niet vooruitstrevend zijn.
Of de Exeo daadwerkelijk een rebels of sportief karakter heeft, hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Met name de dieselmotoren weten te overtuigen met prima prestaties en een bescheiden verbruik. Alleen het sportonderstel zorgt voor een echt dynamisch weggedrag.
Ondanks alle aanpassingen is en blijft de Exeo een klassieke vierdeurs sedan. Daarmee is deze nieuwste Seat even rebels als een zakenman in driedelig pak, maar dan met een paar opvallende sportschoenen.