![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.798 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-916-PH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.798 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-916-PH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kattenpoel Oude Heerink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eekboerstraat 52 |
Postcode | 7575 AZ |
Plaats | Oldenzaal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53501644 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokattenpoel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.089 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Kattenpoel is een autobedrijf dat al meer dan 40 jaar met veel zorg auto's in en verkoopt.
We zijn gespecialiseerd in jong gebruikte occasions. We kopen met zorg auto's voor u in. De onderhoudshistorie is bekend, veelal is ook de vorige bezitter en hebben een langere betrouwbare band met de dealer waarbij we auto's inkopen.
De inkoper en verkoper zijn de zelfde persoon. Dus korte lijnen en eerlijke informatie.
Er zijn bij ons geen hoge bijkomende kosten voor onderhoudspakketten e.d.
We proberen met grote zorgvuldigheid onze advertenties samen te stellen, maar ook wij kunnen kleine foutjes maken. Bij vragen kunt u ons altijd bellen.
Mocht u een auto willen bezichtigen of een proefrit maken bel ons eerst even. Dit voorkomt teleurstelling.
Voor al onze advertenties zie onze website: https://www.autokattenpoel.nl/
John Kattenpoel:
06-53 50 16 44
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
![Autotest | Seat Arona Avontuurtje wordt blijvertje](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4404/seat-arona-10-ecotsi-fr-business-intense.jpg)
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.