Bouwjaar | 07-03-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.165 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 01-XP-NR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 144 kW (196 pk) |
€ 13.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.165 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 01-XP-NR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 144 kW (196 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klunder Mobiel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holterweg 2 |
Postcode | 7475 AV |
Plaats | Markelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 785834 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klundermobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2007
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Lengte: 464 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.580 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 233 g/km
Energielabel: F
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges
Deze 9-3 Cabriolet heb ik in oktober 2013 mogen verkopen aan de laatste eigenaar. De Saab had destijds 74.900km gereden. In de tussentijd is er dus een kleine 90.000km mee gereden. In die tijd is deze ook bij dezelfde Saabspecialist in onderhoud geweest. Het is een bijzondere uitvoering want deze Vector is voorzien van een Aero-optiek. Te weten; de lagere voorspoiler van een Aero, de zijskirts van een Aero en ook de achterbumper van een Aero met de zichtbare uitlaatmond. Het Cabrioletdak is van afstand met de afstandsbediening te openen. Daarnaast is deze Cabrio voorzien van nagenoeg alle opties die destijds mogelijk waren. Zakelijk is deze Cabrio ook fiscaalvriendelijk te berijden met bijtelling over de dagwaarde. Wij leveren de Saab met een nieuwe APK en onderhoudsbeurt bij aflevering.
KlunderMobiel B.V. is een jong klein bedrijf met een voorliefde voor Scandinavische Auto's. Wij werken bij voorkeur op AFSPRAAK. Neem contact op met Peter Klunder bereikbaar op
06-51789474 of info@klundermobiel.nl.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.